Brottom egentligen

}
2010-06-23 @ ${EntryTime
Har som sagt brottom egentligen men jag ger mig lite tid att skriva ett snabbt inlägg!

Var som sagt hos mammas väninna och hälsade på vid 10 tiden sen vid ett halv ett körde jag och mamma till Nova Lund och shoppade. Blev en massa hihi förengånsskull shoppade mamma till sig själv också och hittade de hon länge letat efter blandannat skor och jeans.

Fick två par Bh:ar
en tjock mysig basic tröja (randig) och ett par jeans med detaljer... skit snygga =D

Fikade också sen vid halv fyra var vi tungna att köra hem eftersom mamma och Philip skulle ***** ** ************ ** **** och själv ska jag till stallet och ta in ensilage från åkern (färdig packade) som ska lessas in i släpen och sen av i ett slags förråd.. (ett förråd där vi har halm, spån, torv och ensilage) ny byggt stall och inget loft pga brand risk osv.

Nu måste jag bara byta om till stallkläder sen cykla till stallet och fixa de vanliga först.

Uppdaterar senare med bilder som jag länge sagt...



Love high heels but I dont wear it so often...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback