Falsterbo horse show

}
2010-06-28 @ ${EntryTime
Närmar sig allt mer dagarna till Falsterbo och även detta året ska man dit (precis som alla andra år) börjar den tredje juli till den elfte juli.

Jag ska dit den tionde juli då ser schemat ut så här:



Både ponny och storhästar + lite annat blandat

Kolla schema för alla dagarna

Mitt tips är att INTE åka dit i början utan vänta hellre till dem sista dagarna då är det mer spännande och de närmar sig final osv då ryttarna sattsar mer sen har ju även mässan kommit igång mer osv. 

Jag gör inte som vissa andra bloggare och skriver ihop inköpslista utan kollar på allt och handlar de jag behöver och vill ha, själv tycker jag det är mycke lättare för man minns ju endån iallafall när man ser de vad man behöver osv redan nu har jag börjat spara till falsterbo eftersom jag brukar handla dem lite dyrare sakerna där som man känar mest på eller som kanse inte finns överallt. Aja får väll se vad som införskaffas detta året..







Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback