Hemma igen efter en helg..

}
2010-06-20 @ ${EntryTime

Nu är jag hemma igen efter en helg hos pappa nästa vecka har jag en massa planer bland annat sticka till malmö med en kompis i morgon, kussinen ska sova över blir säkert lika galet som vanligt hihi xP, rida på onsdag, ta in ensilage på tisdag och en massa annat roligt som man har att se fram emot men självklart en dag med bara Peppe och stallet..

Har precis packat upp allt igen bytat om och hoppat ner i sängen med laptopen..

Haha ska försöka att inte handla något denna veckan.. typ försöka spara om man lyckas.., just de snart kommer täckena som jag lämmna in på tvätt (utetäcken ett duntäcke och ett Mark Todd med halskrage som jag ska sälja), en i stallet som lämmnade in allas “tvätt” täcken samtidigt.. frågan är bara VAR jag ska ha dem här hemma... innan har dem legat i stallet och skräpat men nu ska dem va inne annars kan dem lukta skunk om de ligger ute i fukt och så..

Nog om de ska försöka gå upp i tid i morgon så godnatt!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback