10 November

}
2010-11-10 @ ${EntryTime

Långa dagar på praktiken, hemma sent, fixa stallet efter = dagarna rinner helt enkelt iväg och bloggen blir åtsidosatt men de har iallfall blivit åtminstånde ett inlägg om dagen...

Kom upp i tid och han i tid dock hade butikschefen glömmt låsa upp gallret så de blev inom några butiker och kika (självklart passar man på..) En lång dag väntade fram till 17,00. Tänkte att jag kunde jobba över en timme eftersom jag försov mig dagen innan, med lite sälskap och snack flög den sista timmen iväg... Blev skjuts hem, middag, stallet, borsta och pyssla om Peppe...

Kikade precis på mina auktioner på tradera...
Yes, endast en som inte blev såld var av två fortfarande är aktiva
Hitintills har jag "sålt" tre saker som ska skickas iväg snarast möjligt...
Nu ska de fixas och packasin så de snart kan skickas iväg...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback