Ingen praktik idag

}
2010-11-11 @ ${EntryTime

Som rubriken lyder... ingen praktik idag har sjukt ont i ryggen (ja de "vanliga" har dock inte haft de på ett par dagar nu, håller tummarna på att de är ok i morgon igen)

Har inte gett mig tid att klä på mig "riktiga" kläder.. 
sov t-shirt, förkorta mjukisbyxor, lång stickad kofta + fårskinnstofflor (usch ingen höjdare ska se vad som kan rotas fram ur garderoben)

Funderar lite på att ta bussen ner till posten och skicka två paket som blivit sålda (de andra har jag inte fått någon adress till)

Tänk att de bara är ca 5 veckor kvar till jullovet och om bara någon vecka är de första advent... julen närmar sig med storm steg. Butikerna har börjat så smått med pynt & julkläder, redan nu är de dags för mig att tänka på julklappar (vad jag ska köpa för julklappar) Har ni kanske börjat köpa och tänka på julklapparna än?

Som ni säkert inte missat sägs de bli den kallaste vintern på tusen år, vet inte riktigt vad jag ska tro om de, återstår väll att se..


Denna jackan kommer iallfall hålla mig varm i vinter...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback