Shopping

}
2010-11-01 @ ${EntryTime


Höst / vinter shopping...

Var på jackt efter en massa toppar men slutade istället såhär!

Hett i höst: svarta jeans, päls och kängor vilket de blev på dagens shopping ;) 

Personligen gillar jag inte när leggins "ersätts" med jeans eftersom de inte är som typ en byxa eller de materialet dessutom kan man inte mixtra med de på sammavis som ex ha tröjan halvslarvigt innanför mm. Dessutom tycker jag personligen de ser slarvigare ut att använda de som en byxa och inte alls lika bekvämt...
Jeansen är då köpt på ginatricot för 199kr (riktigt billigt med andra ord)

Hittade även en jätte söt kofta med päls från Bik Bok för 399kr.

Kängorna blev de på öppetköp eftersom jag velar mellan dem och ett annat par från dinsko men de blir nog dessa... Skopunkten 399 kr.

och inte glömma foundation..., tycker faktist de är svårt att hitta perfeckt nyans, sort och uppfylla kraven så bad faktist om hjälp och slutade med en L´oreal true match som hon rekomenderade starkt och provade fram, har själv aldrig haft den tidigare så jag får väll se om den är bra nog.. ;) 149kr kostade den...



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback