Söndag

}
2010-11-14 @ ${EntryTime
En typisk söndag...

Sova länge, fixa små grejer, halv slö, inget smink och inga tider att passa.


Var på jackt efter ett par grövre kängor som passar till de mesta typer av byxor att bryta av resten av kläderna med + bekväma så kom hem med dessa...  (Dinsko 499kr) 

Dessa kommer säkerligen användas flitigt till tighta jeans, lite mer lösa jeans, leggins, haremsbyxor, "udda" byxor så som mina gråa med fickor på benen, tunikor osv, osv... Ja ni förstår vad jag menar.

Nej nu måste jag fortsätta plocka i ordning på mitt rum, ta fram kläder som ska skänkas och förbereda inför redovisningen i morgon, packa ner i väskan, kolla mejlen så jag kan skicka de jag sålt och annat smått..


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback