---

}
2010-10-06 @ ${EntryTime
Har åtminstånde fixat en liiiten sak till i morgon nu men mer vet jag inte vad jag ska göra på 30 minuter... detta är ju lixom lärarens jobb men ja istället ska vi göra de och ja jag kan minst sagt säga att jag är ute alldeles för sent, dagen innan lixom... men ja antar att jag får köra så de ryker och inte bry mig för mycke haha få de överstökat lixom.

Haha sugen på att impuls shoppa lite hihi men nej jag skaaa hålla mig till november, låter som evigheter dit men och andra sidan kan jag ju shoppa med pappa dessutom går ju trots allt tiden fort (om man blickar bakåt) och andra sidan måste jag ju klara mig utan att shoppa men kliar lite i fingrarna x)...



Och ja en bild som inte hör till texten...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback