Fredag... yeye!

}
2010-10-08 @ ${EntryTime


Dagens outfit & kassa bilder (den vänstar bilden är rätt i färger osv)

Lappjeans - ginatricot / stort linne - ginatricot / randigt linne - ginatricot / halsband - "homemade" / + svarta sneakers & höstjacka.

Har funderat på att köpa ett sånt halsband med en massa kjedjor men i morse när jag hade gott om tid rotade jag fram lite gammal halsband och klippte av berlocken...  (blev tre halsband med ett som har flera kjedjor)

 

Helt okej i skolan, hade prov och sen efter visa mitt bildspel som vi hade till idag... vilket gick överförväntan haha läraren blev helt tårögd och jätte glad (skulle klippa ihop en massa bilder som gjorde en glad med musik)
Visar den kanske här i bloggen snart? ;)

Äntligen helg dock känns de inte som fredag.. men skönt endån ;)

Kommentarer
Postat av: JoJo

Haha ja de gjorde jag, jag sa bara inte till dig haha! xD

2010-10-08 @ 18:26:30
URL: http://joannaasara.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback