Hemma nu...

}
2010-10-19 @ ${EntryTime
Ja då var man hemma igen slutade 11 sen gick jag och Joanna till kävlinge bibliotek för att hitta en bok, efter mycke om och men hittade jag en bok som förhoppningsvis inte är förenklad... (självklart till skolan eftersom jag verkligen haatar att läsa )

Typ sista "vanliga" dagen i morgon för denna veckan för sen är de ju dags för APU, fast lektionerna blir ju endån annorlund fast har ett sånt arbete jag måste hitta lite om...

Nu ska jag kolla online på lite olika resultat sen börja fixa med arbetet...

'
Haha aw såhär låg Dezzie och stirrade på mig när jag kom hem...

Och ja jag har noll inspiration eller klädlust på senaste dagarna därför välldigt tråkiga och simpla outfits...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback