My day...

}
2010-10-07 @ ${EntryTime

 

Dagens enkla outfit med halsduken i focus ↑

Lite halvslappa jeans, mysig tjock tröja, linne med spetskant och så halsduken bara rak hängandes (inte snurad för då blir de en mer klassisk look utan bara hängandes) till de hade jag mina boots med kilklack och håret i en hög knut.

Skön dag med halv dassigt väder, bara sådär slappt... hade som sagt min lektion idag som faktist gick bättre än trott men mitt tempo gick kanske lite för fort men ja de får ju hända något man kan inte lixom stanna på en sak förlänge...

femhundraelva läxor tills i morgon tyyp...
Ego boost
Sv
Kassabok
2 reflektioner... och de ska jag hinna ikväll.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback