Nej jag har inte gjort blogg paus!

}
2010-10-27 @ ${EntryTime
Praktiken tar mycke tid har varken hunnit spendera tid med peppe eller bloggen så allt halkar lite efter när man går 10 - 16 varje dag + att man ska pendla dit och hem vilket tar ganska långtid så någon övrig tid finns de tyvärr inte. Ska va ärlig och säga att jag trivs inte alls på praktiken men försöker bita ihop och göra vad som ska, helt enkelt fel sida om disken för min del...

Blev en liten runda efter jag slutat eftersom jag åkte med pappa hem.

Kikade in på gina och hittade en skjorta typ åt jack hållet...

  

Nästan som snö på spegeln..

Basic skjorta, afrika inspirerat med lite grövre tyg och i militärgrönt de nya svart...
Inte världens hippigaste plagg kanske men tusen gånger bättre än svart linne och munktröja med dragkjedja + min garderob behöver så himmla mycke en uppfräschning så novemberlovet ska de ut och shoppas!
249kr kostade den och så halva priset... pappa betala "såklart" ;) Ps skjortan är faktist snyggare i verkligheten

Praktiken tar verkligen kol på min rygg, stå upp en heldag när jag i vanliga fall inte kan stå tre timmar utan att få ont så iställlet har jag börjat få ont i ena benet också eftersom jag börjat belasta fel...

Längtar, längtar och lääängtar efter de behövliga novemberlovet!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback