Precis kommit ur duschen...

}
2010-10-11 @ ${EntryTime
Godmorgon! Har precis kommit ur duschen, tog lite längre tid än väntat rakade benen & smörjde mig med lotion också, härligt att duscha på morgonen dock blir de lite stressigt nu istället men ska nog hinna...

Tror redan jag vet vad jag ska ha... jeansen med hål på knät med sånna jätte tunna svarta leggins under, kilklackar och så någon tröja som jag inte vet än men men outift bild kommer i vanlig ordning efter skolan ;)

Har typ 3 lektioner idag och slutar 16,35 så är väll hemma igen vid halv 6 eller nått.

Aja skulle bara uppdatera lite nu måste jag fortsätta göra mig iordning!

 dem byxorn och...  dem skorna (troligen)

Bloggar mer senare efter skolan!..

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback