Tummen ner

}
2010-10-20 @ ${EntryTime



Såhär ofräsch är jag idag.. ↑

Mådde inte alls bra i morse och hade sjukt ont i magen så stannade hemma dock känner jag mig mycke bättre nu fast är totalt orkeslös och matt. Var för bara en liten stund sedan i stallet och fixade (cyklade dit) fast ja de tog bra mycke längre tid eftersom jag knappast har någon ork men nu sitter jag här iallafall och ska strax gå och ta en dusch för känner mig så sjukt ofräsch.

Nu skulle de suttit bra att shoppa lite ;), ni kanske också är shopping sugna eller varför inte ett gratis presentkort från ex H&M, Åhlens, Kicks mm?

Aja har egentligen inte så mycke att säga bara en lite uppdatering.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback