Onsdag

}
2010-10-13 @ ${EntryTime
Ytterst dålig uppdatering idag, har bara lyckats med halvfärdiga inlägg...

Var hemma vid fem, käkade och åkte till stallet. Gick super idag med :) tränade lite mer på blicken och galoppen även om de bara är ytterst lite galopp men framförallt vägarna att han typ inte ska gena av i hörnorna sen jobba ner honom, kortare galopp osv kommer efter hand och när jag kan galopperna mer...

Sadeln passar bra men är dock förliten för mig i sätet är lixom bara en 15 och en halv (men funkar att rida såhär när man bara ska prova... ska prova ytterligare en efter lördag)


Jag har läänge letat efter en annan skinväska till skolan, lagom stor, snygg och rimligt pris.
Och äääntligen har jag har jag hittat! Hittade den på nätet för strax under 500 inklusive frakt mer säger jag inte förens jag beställt och fått hem den och visar bild givetvis :)

Nej mene ett kort inlägg bara har egentligen prov till i morgon som jag måste plugga till men hinner inte ikväll...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback