Torsdag

}
2010-10-21 @ ${EntryTime

Kollade precis på lyxfällan, brukar faktist inte kolla på de men när de värkar vara något "annorlund" eller utöver de vanliga så fasnar jag liksom idag... aja innan dess åkte jag och mamma till farmor och farfar för att hälsa på och lämna lite dynor och sen innan dess i stallet och mockade eftersom jag inte kom hem förens senare efter att ha varit både i lund och malmö och fixat praktikplatserna osv, gick även i lite andra butiker och tittade sparar som sagt fortfarande xD eller ja fram tills pengarna kommer dock har jag ju som sagt beställt väskan som jag väntat och väntat på att den ska komma så har jag tur så kommer den i morgon annars på måndag. Sen ska de shoppas loss nästa månad... xD hihi

Haha har verkligen kännts som helg hela dagen... fast de är ju fredag i morgon :p

Se denna veckas lyxfällan klipp här! 




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback