4/9

}
2010-09-04 @ ${EntryTime
Lördag: Gäster ikväll blir lite kräftskiva och sånt...

Men först ska jag till stallet
Mocka
Rida
Tvätta manen & svansen
Kanske träna honom att bli spolad vilket han verkligen inte gillar (slet sig sist)
Pyssla
Fin putsa klippningen av manen som jag klippte igår

Rotade föresten fram en längre sadelgjord idag eftersom han har lärt sig späna ut magen , sadelgjorden går långt ifrån runt och när man väl får runt den glider sadeln fram.. tar med mig en 120 cm lång i läder med resår (borde räcke ju)

Har egentligen inte tid att blogga men en liten uppdatering iallafall måste egentligen cykla nu hihi städar för fullt här hemma medans jag ska iväg till stallet och roa mig... ;)

 







Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback