Godnatt & en liten tanke...

}
2010-09-20 @ ${EntryTime


Trött, kollade på ullared och new york fruar, haha rena motsatser men gillar typ extrema eller märkliga folk (att kolla på tv) 

Har tänkt på de mycke faktist... tänk vad ytan lurar mycke, hur lätt lurad man kan bli bara för att vissa saker lixom verkar så på utsidan men hur ska man kunna veta insidan, tänk om folk inte talar sanning, säger att man tycker och är på ett visst sätt så är de inte alls sant, varför ska de ibland va så svårt att säga vad man tycker, varför bryr man sig så mycke om hur folk ska reagera, vad folk ska tycka och tro. Har faktist börjat slappna av lite om vad folk ska tycka och tänka om en trots att tankarna susar... finns ju egentligen ingen som vet bättre om mig än jag själv...  men endån blir man så lätt påverkad av tycke och smak även om jag vet vad jag engång tyckt så förendras de så snabbt...
Tänk om de du säger inte alls är sant...



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback