My style

}
2010-09-07 @ ${EntryTime

Tänkt på de nu att jag ofta säger att mitt hår är ofixat... personligen gillar jag när håret har lite liv och är typ lite busigt och inte perfeckt, gillar inte när håret lixom är platt och livlöst och bara skriker hårspray... nej jag har hellre de ofixat, naturligt hår som lever sitt eget liv även om man kan bli så smått galen på de ibland. Så naturligt busigt och lite slarvigt.

På tal om busigt hår.. hittade en fräck dö härlig t-shirt till jeans och lite smått upp ruffast hår, härligt slappt ;)
    


Med andra ord naturligt självfall.... jag just nu med en slarvig knut...

Men vaf*n alla har vi olika tycke, smak och stil ;)
                   Glöm inte de!
                            


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback