Mysig halsduk

}
2010-09-05 @ ${EntryTime


Dont ask.. xD sitter och myyser i min nya härliga halsduk..

F*n, hela denna vecka är förstörd... slutar egentligen 10 över 12 men ska gå på fördjupningen eftersom jag vart sjuk och den slutar halv 3 (en och en halv timmes dö tid)
Tisdag slutar egentligen kvart över 11 och fördjupningen slutar fem över 3 (2 timmars dö tid)
Känns totalt onödigt att vänta såå länge speciellt på tisdag, hinner ju egentligen rida och allt innan jag slutat fördjupningen... ååå suck nej men tisdagen måste jag bara försöka fixa så jag inte behöver fördjupningen...

Sa att jag skulle plugga i kväll men va f*n man vill ju spendera de sista lediga timmarna liite roligare... ;)

Ska slänga ihop något jag kan ha i morgon så ni får ha en underbar söndag kväll för tror inte jag bloggar mer i kväll men vem vet...



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback