En regning dag...

}
2010-09-11 @ ${EntryTime
En regnig dag som denna har vi bara gått i en massa affärer och inte dem jag brukar gå i direkt utan elektronik affärer och kikat efter ny Tv (här hos pappa till vardags rummet) hela eftermiddagen har spenderats till de, tog en fika på nova & kolla någon butik bara innan vi var tvungna att handla mat. Hittade en pälsväst (fusk) som jag provade och så men är lite tveksam hur jag ska kombinera och matcha den sen kilade jag vidare till Topshop och letade genast efter att par snygga haremsbyxor (har tänkt på de hela veckan när man känner sig så lite halvkass och inte riktigt orkar gå i tighta jeans eller leggins eller bara allmänt sjukt trött, vill ha något stilrent och bekvämt, något som kan ersätta mjukisarna som jag vägrar ha till vardags) Så provade ett par super snygga utan häng men endån pösiga på ett snyggt sätt. Svarta som smalnar av vid vaden och så vidmidjan resår som man viker ner hittar inte dem på hemsidan men typ som dessa ↓



Har sett många som kombinerat de riktigt snyggt dock vet jag inte riktigt själv hur jag ska kombinera och vad jag ska ha till, leopard mönstade tröjan som jag hade idag passade faktist bra eller ska man ha typ en blus, osv + att vilka skor, högklackat är riktigt snyggt till men de orkar iallfall inte jag gå i alltid vilka platta varianter finns de då att välja mellan osv... ska kika in på lite modebloggar och snappa åt mig lite tips för jag fasna verkligen för dem och så himmla sköööna, dem jag provade var i linne.

399kr kostade dem så ska jag ha dem måste jag lyckas övertala pappa.. har jag tur blir de kanske en tur till nova i morgon.. klädes biten då. Men är som sagt fortfarande tveksam med hur jag ska matcha osv annars finns de tusen en saker man vill ha och behöver bland annat en stickad tröja = höstens bas plagg och randig långklänning kanske.





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback