Tillbaka efter stallet

}
2010-09-16 @ ${EntryTime
Nu har jag näästan precis varit i stallet lite snabbt och mockat och ska nu fixa lite “skolsaker” har en massa känns de som... typ ett idrotts arbete, engelska arbete (sen jag var sjuk...), ett stort fett rättskunskap arbete och förberedelser osv och så ett prov i nästa vecka. Så börjar med idrotts arbetet nu ikväll efter detta inlägg...

I morgon måste jag reklamera en tröja (går antagligen ner till stan innan skolan börjar eller nått), ska även rida efter skolan blir nog ganska sent eftersom vi slutar 5 men sen är de ju helg, ta de lungt och fakstist kolla på idol på kvällen som jag för övrigt ännu inte sett mer än en gång detta året. Och så på lördag ska jag och mamma shoppa (hihi hoppas de blir maassor ) annars har jag faktist inga planer eller ja rida som vanligt på helgen.



Och neej mina naglar är inte oranga de är färgsaken i webbcameran...

Såhär kan en bild bli när jag är uttråkad... ser ut som en anka eller något men va f*n handlar om att bjuda på sig själv lite... ;)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback