Tillbaka igen?

}
2010-09-24 @ ${EntryTime
Har inte bloggat på några dagar nu, skönt att faktist "slippa" de, visst de är inte särskillt jobbigt eller tidskrävande men när jag väl bloggat för dagen blir de aldrig som jag tänkt resten av dagen, man fasnar lixom lätt vid datorn, blir lätt att man "bara" ska kolla en grej.., hinner inte med vad man skulle och ja känns som man hinner mycke mer när man inte bloggar...

Men jag säger absolut inte att jag ska sluta sen samtidigt tänker jag inte längre blogga så aktivt eller så mycke som tidigare men iallfall ett inlägg eller två om dagen blir de säkert.







Pappas helg så ska packa, packa och åter packa nu...

Hmm vad kan man behöva ha med sig:
Underkläder
Smink
Kläder
Dator (ja den får hänga med har lite arbeten på den som ska fixas)
Skor
Pappas present
Hudvårdssaker (hudlotion och sånt har fått hemskt eksem nu när den råa hösten kommit)

Neej nu kommer pappa snart så får skynda nu...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback