SjuksjuksjuK!

}
2010-09-01 @ ${EntryTime

Usch fy nej blää sjuk igen var ju sjuk i fredags men nu har jag f*n fått tillbaka de igen...
kännde mig inte riktigt bra i går men jag klarade dagen iallfall så jag tänkte i morse att de blir väll samma sak i dag men idag är de ännu värre. Fryser som en gris, noll ork, trött som bara den vill bara soOova, tjock i halsen och täppt i näsan. Har funderat hela morgonen nu om jag ska pallra mig iväg till skolan eller ska jag stanna hemma och försöka bli frisk, ska jag, ska jag inte osv.. bestämde först mig för att försöka så gick upp och skulle käka frukost men gick f*n inte att svälja sen var orken slut och var tvungen att vila på soffan. ÅÅ suck sitter i sängen i sovkläder fortfarande orkar inte ens byta om till myskläder...

Nää nu ska jag sluta klaga finns dem som har de mycke värre!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback