En dagens tack!

}
2011-04-21 @ ${EntryTime

Dagens i klädväg ska jag bjuda er på idag visserligen tycker jag att min garderob just nu är världens tråkigaste där av klädsel visserligen älskar vitt just nu så byxorna är det inget fel på ;)

 

Hatar sånnahär bilder egentligen med kameran i högsta hugg men men så blev de idag.
College tröja med ärm lappar - gina / byxor - vila

Håret en enda "röra" och varför ser läpparna rosa ut med lypsyl?! Konstigt, konstigt kollade på en massa plattänger i går kväll men frågan är vilken som egentligen är bäst funderar på en björnaxen som man också kan locka med... Depprimerande med tråkig garderob, inspirationen är det inget fel på heller inte vad jag ska ha meen shoppa får man icke, är för feg för att beställa en massa och bli missnöjd heller inte särskillt lätt med storlekarna... Haha vilket dilemma eller inte egentligen tänk då när man hade värre att oroa sig...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback