It all comes around...

}
2011-08-09 @ ${EntryTime
Trenderna på sistonde har inte förändrats vidare mkt mer bara förnyats. Givetvis behöver man nytt jämt, förnyelse och suktan efter okänt. Personligen tycker jag det är fruktansvärt tråkigt att de inte kommer in något nytt som spräcker mönstret, något nytt att suckta efter som man inte tidigare sett, nått sånt där alla avskyr till en början... Däremot är budgeten glad när förra säsongens plagg kan användas ytterligare ett varv till: här ska jag visa er några.. ↓



Metaller, den stora trenden i höst, syntes så smått förra hösten men kommer än mer denna säsongen.
Toppar, byxor, armband, väskor, nagellack... (Ackta er bara för ett plastigt/billigt resultat...)



Mönstrat.. reptil (orm & krokodil), samt djurmönstrat...
Själv kör jag de som en accent och inte hela vägen med allt i olika skärande mönster...



Stickat och åter stickat..

Okej att slänga plagg som är uranvända, slitna eller något fel på men trendmessigt nej!

En investering som jag gjorde förra hösten mot våren var min A-linje formade jackan som verkligen kommer slitas med hälsan denna säsong då jag gillar just A-linje format mer än någonsin!

Tips ta en titt i ert outfit galleri och finn vad ni kommer plocka fram och återanvända!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback