That!

}
2011-08-11 @ ${EntryTime
Blir lack på varenda j*vel som stämplar en som blyg. Som om man är någon j*vla art, nåon sort, en sån dära lixom ungefär. Jag är inte den, inte sån som man kan kategorisera INGEN blyg person kan man stoppa i en kategori. Blir så frustrerat, arg, ledsen på varenda en som drar blyga över en kam och lixom sätter en stämpel.
Inte någon som ger en en chans, en chans att förbättras, ändras eller uppmuntras. 18 ***** år har jag kämpat mig ifrån de men de enda jag lyckats med är att göra de mindre synligt. Endå har man dom fördomsorden om blyga i nacken och inte påtal om osynlig...

En blyg jävel är en "såndär" som är tråkig, osynlig, tyst, inte vågar stå på sig, inte pallar trycket och osäker på livet. TROR folk, inte ett ord som stämmer faktum är att blyga många gånger är starkare mentalt men de syns inte för att dem hörs inte...

 
 


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback