Tröttare än tröttast...

}
2011-08-17 @ ${EntryTime

Gäsp! Preciiis hemkommen efter ögonläkaren, mycket snack och bara lite check av ögonen. Vet inte hur många gånger han nämnde att han var super nöjd och att allt såg snyggt ut (antagligen med musklerna och där han skurit, trixat osv) Gjorde en operation senast för ett år sedan och nu efter tycks de inte behövas fler ändringar isåfall bara om något blir galet. Läste tbx i journalen sedan jag var barnsben, har ju gått där sålänge jag kan minnas och finns inte någon som inte känner till en. Snacka om hästarna i vanlig ordning. Minns när man var där på ögonkliniken heldagar, vissa dagar bara för att åka dit och leka och träna balansen andra dagar för att göra tester, lapp för ögat och droppar. Men som han sa jag är med född i de och vet inget annat, lär mig och blir skickligare ju mer tiden går att hantera saker man aldrig tänker på.


Bild från förra fredagen...


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback