Massa frågor

}
2011-08-13 @ ${EntryTime
Hur bor du: Hemma hos mamma i hus
Brukar du komma i tid: Beror på till vad...
Kan du laga mat: Nee
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar handel på Jensen mer inriktat egenföretagande
Vad har du på dig just nu: Halvhöga mörka jeans, slarvigt instoppat nugat färgat linne med djup rygg
Har du någon fobi: Aa, råttor & extramt tjocka människor
Hade du en bra kväll igår: Absolut!
Vilket är ditt senaste inköp: Converse
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Hmmm, studiebidraget tror jag ;)
Har du sovit i din egen säng inatt: Aa eller ja min säng hos pappa..
Vad hade du sönder senast: Säg de du..
Vem snackade du med senast: Någon i huset..
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Iiiisvatten ;)
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hmmmmm
Saknar du någon just nu: Aadå
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Dra blyga som en typ, oärlig, falsk. Inte acceptera eller ge en chans, förutfattade mening, nervarderande.
Någon jag stör mig på: Ne orkar inte med sånt irriterade bara men försöker glömma.
Intressen: Ridsport & mode
Senaste person du ringde: Mammi
Senaste person som ringde dig: Får svara mamma igen då x)
Vad drack du senast: Coca cola
Vill du ha barn: Om jag hittar en bra pappa kanske haha ;)
Längtar du till din nästa födelsedag: Neee
Har rakat dina ben någon gång: Om jag har!
Är du sugen på något nu: Aadå mkt...
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Zero
Använder du hudkräm: Aa
Micro-pop eller poppa själv: ?
Brukar du baka: Händer väll
Röstade du i det senaste valet: Nee
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Haha nee är en sån som alltid tycker de kan bli bättre...
Vilken låt lyssnade du senast på: Just the way you are.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nepp
Vad tycker du är äckligt: Råttor, fett, döda djur, känna sig ofräsch, obehagliga killar/män...
Har du pengar på mobilen: Aadå

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback