Shoppaholic

}
2011-02-03 @ ${EntryTime
Sedan skolan slutade 20 över 12 har jag & Joanna shoppat i malmö ända till stängning då dem nästintill tvingade ut oss xD. Åkte framförallt till malmö eftersom Elin Kling släppte sin kollektion där idag dessvärre var de inget som föll i smak, lite för slarvig look för min del men hittade lite andra nödvändigheter...


Kommer köra stenhårt på beget i vår & sommar även de gällande skorna då klackarna kommer slitas mot hälsan
(Pumpsen från dinsko)


Grovstickad tröja, hade en vission om att ha skinnshort & tröjan med svart BH eller tuptopp under endast men på bild liknar den mer ett fisknät ?! (är något osäker om den ska behållas)

Rakhyvlar inhandlades även, jackt efter färg på läpparna då rött jag är ute efter dessutom organe nagellack för att skillja ut basic... och letar sjukligt efter mocka shortsen som finns på Bik Boks hemsida och nya skinnshorts som jag tidigare haft men blivit av med.. ja ibland är allt bara ett enda letande. Föresten shoppaholic som man är gick vi i två köpcenter + stan och han endån inte med allt så fortsättning följer i morgon på Nova (hihi)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback