Söndag

}
2011-02-06 @ ${EntryTime
Denna söndag har spenderat första halvan till allt i allo fix och fram tills nu har de varit i stallet då en vän till famijen provade Peppe (hon har själv häst) Dressyrpass blev de med några fjantigheter och utvärdering efter de blev tusen saker att jobba på framförallt mjuka upp honom + ställa igenom hela honom men även lite allmänt grund sedan vi började från botten igen. Ganska less på de nu för känns som allt blir mer bekräftat på hur fruktansvärt mycke vi har kvar och att de inte finns den chans i livet att jag någonsin kan tävla honom igen och kommer vi ens hitta en köpare?! För varken han eller jag funkar att inte rida på allvar typ bara rida hemma lite dagligen nej ska man rida så ska man också komma någonstans...



Perfeckt söndag för mig som hatar dagar att dra benen efter sig och bara dega men endån en lugn söndag att hemta sig till veckan och göra vad som faller en in...

Ska fortsätta med mitt allt i allo fix nu som är allt i från sätta in papper i pärmar, plocka i ordning, skriva massa postit komihåg lappar, fortsätta med referatet, packa skolväskan och blabla, bla...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback