Torsdag eftermiddag

}
2011-02-24 @ ${EntryTime

Schemat för dagen är stallet (+rida) som jag alldeles strax ska cykla till sen åka ner och klippa mig och till sist simma ikväll med mamma. Utöver de blir de lite små saker att göra.

Torsdag idag vilket betyder stylisterna som jag såg i morse. L'Oréal Paris lookbook ska fotograferas och stylas utav deltagarna. Personligen tycker jag att de blir en allt mer tightare "grupp" men fortfarande är där några som inte alls passar in som en Sofis mode tjej eller inspirerande med sin egen stil somliga tycks kritisera andra för sin egen svaga länk. Jag har absolut ingen invändnig mot dem som åkte det är trots allt juryn som vet bäst och resterande deltagare finns faktist kvar utav en anledning... Kolla avsnitten häääär.

Btw kommer en hissar och dissar lista lite senare och faktum ett tips till killar...!






Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback