Dagen & tips

}
2011-01-17 @ ${EntryTime
Japp då har vårterminen börjat även för mig. Alla lektioner idag var "nya" märkte redan nu att Matte B blir nog jobbigast men de ska nog gå de med. Slutade halv ett idag så var hemma vid halv två, fixa lunch som blev pannkakor så tog extra lång tid och nu ska jag byta om och sen cykla till stallet. Mamma kommer senare till stallet så blir de ett pass att prova martingal om de funkar. Får väll se aja nu ska jag byta om till något bekvämt att cykla i för att sen byta om till ridkläder igen xD..

Lat nog och orkar inte ta outfit bild men såhär såg jag ut...

Svarta jeans
T-shirt med örn (svart med text osv)
Kofta ljus med pälskrage
Uggs
+ svart och vita jackan
Har inte använt mina uggs på länge och kännde för att göra en mix med snyggt vs fult/snyggt vs bekvämt alltså skorna ihop med jackan och basic svarta jeans.

Föresten ett tips till ALLA:
ställ klockan några minuter fram så hinner man lättare med buss, tåg, lektioner mm för jag är en sån som helst väntar i sista minuten vilket kan vara lite vääl sent ibland därför har jag tre minuter fram på min klockan vilket har hjälpt välldigt mycket, bland annat i morse när jag skulle till bussen..



Bjuder väll på denna hemska bild, orkade inte ta mer än en xD..

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback