För mycket tanker är inte bra...

}
2011-01-21 @ ${EntryTime
Usch känner mig nere och inte alls glad tänker för mycket förtillfället, snart fyller man 18 bara en måndag och några fjuttiga dagar kvar. Då är man vuxen, räknas som vuxen iallfall och allt de däre vuxna. Folk super sig fulla och är överlyckliga på sin 18:års dag men jag tänker mer åhnej... Fira med släkten är väll inte särskillt kul egentligen, typ bara det vanliga sen blir man typ med dragen av alla småttingar att "leka", så ta med kompis känns lite svårt och ha fest senare är jag väll inte särskillt pigg på. För feg och rädd att alla tycker det blir tråkigt, för blyg för att festa hejdlöst med alla vänner som kanske inte ens funka ihop. Nej ärligttalat vill jag inte han något alls eller att allt bara ska ordna sig och bli bästa kvällen någonsin men känns mer som vilken kväll som fast man är vuxen efteråt...



Ibland känns de nästan som jag isolerat mig i hästar och stall för mycke att de inte blivit att umgås med vänner alls, men det är här jag lever känns de iallfall som...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback