Förlänga naglarna?!

}
2011-01-04 @ ${EntryTime


Har fått för mig att förlänga naglarna på riktigt vis igen (för er som inte vet har jag gjort de tidigare)
Naturligt snyggt nu när allt är så grå trist, vår kläderna halv påväg in, håret torrt och livlöst utan en gnutta solsken eller värme så kanske spendera de pengarna på att fräscha upp naglarna istället på salong. Gillar verkligen inte lösnaglar, lossnar och håller knappt ens en dag, förstör vanliga naglarna, fult, syns i sidorna att de inte riktigt passar framförallt kvaliten och plastiga utseendet jag inte gillar. Dessutom håller ju riktigt förlängda naglar även i stallet och i några veckor. Sist jag gjorde de var i malmö i stan dessvärre har jag varken namn eller nummer kvar så får isåfall leta upp nytt..

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback