Gott skratt

}
2011-01-23 @ ${EntryTime
Precis käkat frukost och ska strax till stallet efter de blir de ridhuset om inga hinder stöter på men mamma skulle fixa några saker hemma först innan vi körde så tänkte passa på att börja på måndagens upg eftersom vi är "lediga" då eller ja lärarna ska på utbildning om det nya betygssystemet. Så jag klickade in på online men kom inte långt som tänkt... såg att mitt ena slutbetyg var endrat till de högre. Haha envis är det som gäller och de lönade sig för jag visste egentligen vilket betyg jag förtjänade och skulle ha. MVG slutade småföretagande A kursen i.

Kanske hinner börja på Arbetsmiljö och säkerhet upg innen vi kör till stallet så slipper man göra allt i morgon..


Ni som kanske inte tycker jag är envis känner helt enkelt inte mig...

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback