Hemtat ut paket..

}
2011-01-18 @ ${EntryTime

Beställningen från H&M kom i går dock han jag aldrig dit då utan hemtade de efter skolan idag istället (slutade 12)

Hihi gjorde om beställningen massvis med gånger och slutade med ett par harremsbyxor och 6 pack örhängen. Orkade för de delen inte vänta ända till februari på beställningen fastän att allt är till våren..

  
Provades direkt hop med den tänkta outfiten som bestod av nytt linne från gina och klackar med platå från MQ
Dock är jag något osäker på storleken om jag eventuellt ska ta en mindre. Materialet var för de delen silkes lent och tunnt. Perfekt vidd på ben och utan blöjhäng...

  6 pack örhänge. Såg så söta ut på nätet dock var bara 3 av dem fina och resten helt okej. Visserligen snyggare i verklighet... Haha visserligen köpte jag dem mestadels eftersom de känndes onödigt med så dyr frakt för bara en sak x). Fast nu i efterhand ångrar jag att jag inte tog fransväskan också som numera är på rea i denna beställningen. 

Blev du sugen att köpa detta, just nu helt gratis när du blir medlem här..!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback