Hem klickat...

}
2011-01-05 @ ${EntryTime

Ja de blev som sagt ingen shopping så jag tänkte kika lite på nätet, såkallat ögonshopping men slutade med att jag klickade hem lite till våren ;) (hihi shoppingsugen..)

Frakten var dyr jag vet eftersom jag var tvungen att ta postförskott men typ allt var redan slutsålt (kommer en till leverans) så de verkade gå åt som smör dessutom har vissa saker inte ens "släppts" + att allt inte kommer ut i alla butiker.

Detta kommer i börja på februari hem till mig..↓



(från vänster)

Linne med bohemisk/afrika inspirerad kännsla. Gillar starkt att den är så udda och nästan "säger" något...
Vitt extra stort linne, längre fram & bak. Bas linne till alla byxor, kjolar som man vill ha slapp men stilrent
Massivt stål halsband, snyggt ihop med en outfit nästan alla outfits
Färgklicken på handen till dåliga kläddagar att piffa till allt eller mer genomtänkta outfits..

Som sagt allt välldigt enkelt att matcha och fritt att mixtra dessutom allt till våren.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback