Kort uppdatering

}
2011-01-12 @ ${EntryTime
Har egentligen inte någon som helst tid att blogga men en lite uppdatering är väll klart ni ska få..
Fick nämligen en upg jag ska göra i kväll och lämmna in osv eftersom jag låg mellan två betyg och läreren var inte riktigt säker på vilket och föreslog denna upg givetvis ger jag inget till hoppet utan gör vad jag kan, hoppas bara de räcker för på fredag får vi nämligen de avslutade kurserna i "handen"..

I övrigt har denna onsdagen varit lika dryga som alla andra onsdagar då vi har heldag. Kännde bara för att gå i sköna "hemmakläder" i morse så blev den koftan jag oftast myser i hemma ihop med jeans men men inte ofta de händer..



uppdaterar mer när upg är fixad!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback