Tycka till..

}
2011-01-09 @ ${EntryTime

Denim trenden verkar komma vart år och inte bara i byxor numera utan även i skjortor däremot tycker jag att ska man våga sig på den trenden ska man köra fullt ut! Kör fullt ut med denim topp till tå (givetvis kan man bära jeans byxor som "vanligt") Jenas skjortorna menar jag då.. (jeans jacka eller väst kan man matcha hej vilt.)

Hittade denna mocka skjorta, gillar att det är annorlunda material frågan är hur man ska bära den för såhär till jeans tycker jag ser tråkigt ut..

 



Vart hittar man dessa armbanden..
Såg denna blusen men framförallt armbanden dock kan jag inte hitta dem på H&M hemsida alls, någon som vet annan affär??




Hiss eller diss i verklighet?!
Dessa harremsbyxor ser ut som förstora leggins utan passform däremot ser dem snygga ut på bilder och många bloggare har faktist tipsat om dem men är dem verkligen så snygga i verklighet? Återstår att se..


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback