Andra gången gillt?

}
2011-07-21 @ ${EntryTime

Skrev ett inlägg tidigare som aldrig dök upp...

Aja hemma nu igen efter att ha varit och tränat hos sjukgymnasten och såklart ska varenda j*kel glo på min rygg, blev iallfall lite ändringar i programmet och repetetion hur jag ska göra dem mer noga och eksakt. Jobba vidare med dessa jobbiga övningar och sen är de snaart dags för återbesök igen med röntgen och läkare.

Körde/åkte sen vidare och fixade små ärenden och just nu håller jag på att ändra om på mitt rum, tavlorna är uppe & hyllan så ska sakerna bara på plats...

Mysigt värre, tänt alla små lampor & håller på att fixa här inne, tittar ut genom fönstret, ösregnar & börjar bli mörkt...




 


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback