Äntligen!

}
2011-07-20 @ ${EntryTime
Utöver min Elle premuration har jag även börjat handla lös nummer av styleby, äntligen har jag fått lite tid över att sticka ner och köpa denna underbara tidning!

Trött på alla dessa klassiksa tidningar som har en massa budget plagg, under hundringern och liknande blahabla, okända modeller & icke designers nej sk*t samma säger jag vad plaggen kostar eller ser ut det är INSPIRATIONEN jag vill åt! De är de dära galna catwalksen, överdrivna outfitsen, inspiration och gör sin egen prägel och budgetvarianterna hittar man själv i närmaste butik. Och folk i modebranschen som jag vill läsa om ;)



Nej nu är jag ivrig att läsa tidningen hörs senare!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback