En hiss & en diss!

}
2011-07-10 @ ${EntryTime


Basplaggen såklart: Innan när jag vek om allt i linnes lådan insåg jag hur mycket basplagg jag faktiskt har och att hela outfitsen numera bara består av basplagg. Funkar på tusentals olika sätt och tröttnar man kan man bara "gömma" undan de ett tag tills de känns som nytt igen ;) (inte för att jag är så bra på att spara hehe men dock)
Ps glöm inte att basen är stor...

H&Ms renovering av sidan: Sidan blev betydligt sämmre att klicka sig runt och många bilder känns fejkade & plastiga lite så konstiga, känns inte som sidan matchar H&M men mest av allt totalt oinspirerande och ingen köplust alls när man klickar in!

Några bilder som jag tycker får den plastiga dock(a) kännslan..↓



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback