Hej hopp gallop

}
2011-06-17 @ ${EntryTime

Japp just nu är jag galet sugen på att rida speciellt hoppa....

Denna fina häst hade varit något att prova ;) Dock något liten och valack (vill helst ha ett sto man sen kan avla på när den blir gammal) Läs mer eller intresserad.. direkt länk! 




Denna hästen hade dock varit något för mig.. ↓
Lagom stor, ut på tävlingsbanan direkt och även möjlighet att ta föl.
Givetvis säger allt sen när man provar osv ;) Direkt länk!



Hade absolut provat båda även om dem skilljer sig mycket i prisklass och annat men mycket sitter i kännslan tycker jag och sen såklart andra saker som besiktning, röntgen, vad man ska använda den till, skador, lastninge osv. Mitt tips till dig som letar häst är att man ska prova länge och väl, prova hästar som skilljer sig mycket åt både pris, kunskap osv. Prova dyrare hästar samt billigare för att se skillnader även om man den kanske ligger över den tänkat prisklassen. Längtar till när jag ska börja prova massa hästar ;)
 


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback