Hejhå!

}
2011-06-27 @ ${EntryTime
Sitter just nu vid mitt nya skrivbord dock massa andra saker som också ska fixas till mitt rum men efter att ha varit utan skrivbord drygt en vecka eller två är de hur skönt som att äntligen bara kunna sätta sig vid ett skrivbord och typ göra något..!  (har alltså gjort de idag och klar nu ikväll, uppsatt & klart)

Blev ett massivt ekbord som ska oljas för att bli mööööörkt + då fyra mörk silvriga ben.

Annat som ska köpas till mitt rum:

Liggande smal spegel
Lampskärm
Säng lampa + skärm
Brunt överkast
Helkroppsspegel, silvervit ram
Ramar
2 Peppe foton
Kuddöverdrag (beställt)
Någon slags lampa vid helkroppsspegeln + hyllor brevid som dock ska fixas själv...
Glas underlägg..

Tja massa småsaker helt enkelt, målet är att de ska kännas stilrent estetiskt, större/luftigt & personligt ;)




(Tusen bilder jag ska visa i bloggen från föregående vecka men de kommer!..)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback