Housewife?!

}
2011-06-08 @ ${EntryTime
Haha känner mig nästan som en housewife i klänning och klackar x)

Har gått runt och "vår städat" heladagen alltså typ rensa massa skit man har i lådor, ändra om i hyllorna, tömt skolpärmen, tagit en lång härlig dusch (btw länge sedan sist alla andra dagar har de fått gå i "normal takt" då de varit fullt upp..) Nuså är de hyffsat klart visserligen blir jag egentligen aldrig klar men tyyp. Funderar på att göra om lite från tonårsrum till lite mer vuxet. Åkte även en tripp till Nova när Phlip skulle lämna in sin kamera på lagning då jag fick aggera stylist som inte längre är ovanligt förekommande. Tog en sväng in i favorit butiken Topshop och stormtrivdes, föll för en underbar klänning jag kanske ska ha på ett bröllop i sommar.

Lite halvdeppig emellanåt och stundvis bättre, precis för en vecka sedan lämnade jag min underbar ponny nu en vecka senare hänger jag upp hans svans brevid hans priser, fortfarande luktar svansen lika gott. Blev glad när jag såg ett mejl från uppfödaren att hon faktist bryr sig fortfarande om honom, kommer med glädje skriva hela hans livshistoria som hon så gärna ville veta. Btw har jag tur åker jag med bror i hans nya fina bil till skolavslutningen på fredag och slipper jobbig pendling i opassande kläder däremot har jag otur så jobbar han... hoppas såklart på tur ;)



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback