I am not ashamed for my body..BUT...(+ hela min dag..)

}
2011-06-06 @ ${EntryTime



Min nya fina bikini viiit & minimalistiskt som jag gillar
Topp från Newyoker - Trosa från Bik Bok

Som rubriken lyder MEN stirra inte förmycket för då ser man att jag inte är helt hundra rak (14 grader kvar) och att inte riktigt hela revbensbågen gått tillbaka men de skippar vi för de varken märks eller gör något så låtsas som att det är 0 hehe..

Kvällens outfit alltså...

Dagen i korthet alltså:
Sov som sagt över hos Lina och har ännu en dag varit i farten och varit till nytta ;)
Klockan halv 9 bar det av till tävling i åstorp, fruktansvärd värme MEN som dem klarade av bra efter omständigheter (varmt, varmt, varmt och inte tävlat på några år + nyttställe) Slutade med två vägringar i första och ett ner i andra meeen med en glad Lina och svettig häst efter hehe :)


I vanlig ordning in med allt och fixa hästen osv, hem till Lina en stund osv sen var båda hur trötta som och stack hem till sig.
På med bikini och glassa i solan som gav resultat ;)
Senare iväg till stallet för att hämta hem allt efter Peppe och vistas i den saknade mijön, klappa om hästarna och åkte hem dock ska allt sorteras, säljas och slängas. Så mycket som möjligt vill jag bli av med men mamma är dock inte lika haj på att slänga osv...
Aja just nu står de "någonstans" och allt ska göras iordning så småningom..
Vid middagen kom Lina och hennes familj för att lämna släpen och fika.. släpen "bokad" igen för snart bär det av till kolböra!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback