Jeans ska sitta som en smäck!

}
2011-06-14 @ ${EntryTime


Levis har kommit med något nytt som gör att jeans ska kunna sitta som en smäck på vem som helst, utan att man måste ha "normala" jeans "idealet". Finns alltså i tre kroppstyper sen efter de letar man storlek i ben och sen midja. PERFECKT ju! Mamma köpte ett par sånna för ett tag sedan och dem är och sitter verkligen tusen gånger bättre dessutom sägs dem vara sjukt sköna och jag gillar speciellt dem mörka så WHY NOT?!

Finns inget obekvämare än jeans som inte sitter bra så ni som inte gillar jeans ge dessa en chans!

En liten investering på 900 kr, ett par perfeckta jeans i garderoben och du kan anpassa dem till precis allt...
Addera ett par klackar och en snygg topp när du ska ut eller på något särskillt tillfäller eller en mysig kofta, minimalistisk topp och lågskor och använd dem till vardags!

Jag ska investera i ett par i höst när det är dags för långbyxor igen, ska du?! (Oops har dessutom klippt av alla mina långbyxor til shorts förutom ett par...)




Kommentarer
Postat av: Elaine♥

Vad kul att hitta en till som är skoliosopererad :D är 13 år och opererades i november 2010 :)

2011-06-14 @ 21:36:13
URL: http://elainez.blogg.se/
Postat av: Elaine

sv: Jaa, nästan hela ryggen (T4-L4).

Jag kan göra allt som alla andra kan, om man inte räknar med kullerbyttor och sånt :) Kan du göra vanliga saker då?

2011-06-15 @ 11:15:01
URL: http://elainez.blogg.se/

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback