Sommarlov & träääning

}
2011-06-12 @ ${EntryTime
Tredje dagen på sommarlovet något trött eftersom jag hade så förbaskat ont i ryggen igår när jag la mig. Typ kramp i musklerna på höger sida som tidigare bara legat slappa när ryggen var sne men kom till användning nu och är inte vana vid de helt enkelt... Aja men nu är jag här och har precis käkat frukost dagens planer ser ut följande:

Träningspass, först köra igenom mitt pass sen gå en sväng raskt eller cykla?
Tbx, duscha, käka och sen lägga ut skrivbordet på annons efter de ta dagen som den faller in.. :)

Typ något sånt ska alltså strax byta om för att träääna...

Ps tränar inte för att få större muskler bli slimmare eller tappa "fett" utan endast för att stärka och underlätta vardagen och snabbare komma back in game så när jag väl får rida även klarar av de. Sen är de aldrig fel med mer uthållighet och bättre fysisk kondition, bättre kan de alltid bli! Har som sagt fått en program av min sjukgymnasten i malmö men funderar på att åka ner i till vårdcentralen här och även få ett strech program. Kan ju inte precis göra dem "vanliga" övningarna så som att göra sittups kommer jag aldrig kunna göra men som sagt de kompenserar jag med annat...




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback