WHY NOT!

}
2011-06-22 @ ${EntryTime

Kom hem från vår lyxiga sparesa igår som var hur underbar som helst, flott svit och champagne skålande i japanska utebad. Tre rätters middag på källen med aftonklänning osv. Nästan som en ny människa när man återvänder hem ;)

MEN måste först köpa nytt virusskydd till min dator därför kommer de tyvärr inga bilder på ett tag eftersom de inte funkar att lägga in bilderna på denna datorn...


Resten av veckan är späckad. Men de gillar vi hehe ;)

Idag: Stallet
Torsdag: Mamma & jag ska på en photoshoot med styling osv
Fredag: Midsommar hos Mathilda
Lördag: Ta igen dag? Små fix och andra needs...
Söndag: Följa med Lina på tävling :)

Någon dag hoppas jag kunna klämma in kolla på skrivbord har nämligen sålt de jag hade och just nu står de tom & trångt utan... Vet precis vad jag vill ha & hur jag ska göra om mitt rum men måste ge mig tid att hitta & köpa sakerna.




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)
"
URL/Bloggadress:
"
Kommentar:

Trackback